Współczesna działalność biznesowa jest zależna od technologii. Z tego względu tak ważne jest, aby wszelkie problemy informatyczne były rozwiązywane sprawnie. Tylko wtedy możemy zminimalizować ich negatywny wpływ na działalność firmy. Pomoc zdalna okazuje się być nieoceniona.
Nasza usługa pomocy zdalnej to szybkie, efektywne i opłacalne rozwiązanie. Sprawdza się w większości problemów związanych z obsługą IT. Ponad 90% zapytań do działu pomocy technicznej jest naprawianych zdalnie prze nasz zespół pomocy technicznej bez konieczności dojazdu na miejsce prowadzenia działalności przez Klienta. Dzięki zdalnemu dostępowi do komputerów nasi inżynierowie mogą zobaczyć to co nasz Klient na swoim ekranie. Pozwala nam to na szybkie zdiagnozowanie problemu i podjęcie działań mających na celu jego rozwiązanie. Wystarczy połączenie z Internetem.
Problemy, które standardowo rozwiązujemy zdalnie to m.in.:
- Pomoc w kwestiach dotyczących hasła
- Konfiguracja sieci
- Instalacja lub aktualizacja oprogramowania
- Instalacja sterowników
- Personalizacja ustawień
Sytuacje, w których pomoc zdalna nie jest możliwa jak na przykład:
- Problem z włączeniem komputera
- Awaria sprzętu
- Problemy z dostępem do internetu
wymagają innego podejścia. Jeśli problemu nie można rozwiązać zdalnie nasz technik może szybko znaleźć się na miejscu, aby rozwiązać problem w miejscu prowadzenia działalności przez Klienta.
Pomoc zdalna – korzyści płynące z usługi zdalnego wsparcia IT to m.in.:
- Optymalizacja kosztów – nie ma kosztów związanych z dojazdem do Klienta, zatem cena jest odpowiednio niższa
- Oszczędność czasu – jak tylko połączymy się z Klientem zdalnie podejmujemy działania mające na celu rozwiązanie problemu. Ma to miejsce bez konieczności dojazdu do Klienta, dzięki czemu wszyscy zaangażowani w ten proces nie marnują czasu na czynności inne niż te związane z faktyczną pracą nad usunięciem problemu.
- Fachowa pomoc z zachowaniem prywatności – jeśli awaria przydarzy nam się w domu, niekoniecznie musimy mieć ochotę na wizytę osób trzecich. Obecność małych dzieci, choroba czy też może stan mieszkania odbiegający od tego jakim chcielibyśmy się akurat pochwalić nie stanowią żadnego problemu w przypadku korzystanie z pomocy zdalnej. Zobaczymy to co dzieje się w Twoim komputerze, ale nie w Twoim domu.
- Dystans to nie problem – bywa, że problem natury informatycznej dotyka nas podczas wyjazdów służbowych, również tych zagranicznych i skorzystanie z usług lokalnego specjalisty wiązałoby się z poważnymi kosztami. W takich sytuacjach skorzystanie z usług pomocy zdalnej to rozwiązanie idealne.
- Bezpieczeństwo – połączenie realizowane jest za pomocą zabezpieczonych kanałów danych